2014. július 30., szerda

Végre!

Végre valahára eljutottam odáig, hogy készítsek pár képet a legutóbbi alkotásaimról. Sajnos több olyan ékszer is készült, amit nem érkeztem lefényképezni, mivel amint elkészültek már új gazdára is találtak. :)

Elsőként egy brick stich technikával készült fülbevalót mutatnék. Ez az első próbálkozásom ezzel a technikával, de nagyon tetszik a végeredmény, ezért biztos készítek még pár ilyen fülbevalót színesben is.

A fotó, mint mindig, szörnyű lett. Ennyire futja tőlem. :)






A fentiekben pedig az első shibori karkötőmet láthatjátok. Édesanyámnak készítettem, mert szerettem volna meglepni valami széppel Nagyon illik hozzá ez a színvilág, ezért remélem gyakran fogja viselni! Élvezetes volt hímezni, bár a szegésnél akadtak problémáim, de végül kész lett.
Igazság szerint már hónapok óta félkészen a fiókban várta, hogy végre befejezzem, de gondolom sokan vagytok úgy a gyöngyfűzéssel, hímzéssel, hogy több ékszeren dolgoztok párhuzamosan. Na én mindig így járok. Egyszerűen minden nap találok valami olyat a neten aminek nem tudok ellenállni, nekilátok, hogy elkészítem, de nem sikerül befejeznem aznap, ezért félreteszem. Így van, mikor hetekig pihennek félkész ékszerek a fiókban. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése